NENAD BAKIĆ

Zadnjih godina najviše posvećen digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i drugim zemljama – osnivač IRIM-a, čiji STEM program Croatian Makers je najveći takav u EU. Od početka 2019. predsjednik uprave i krizni menadžer Varteksa, najvećeg hrvatskog proizvođača odjeće.

Matematičar po obrazovanju, s karijerama u znanosti, digitalnim medijima, financijama i ljudskim resursima. Višestruki osnivač start-upova, a kompanije koje je osnovao, još su u njegovom vlasništvu i tržišni su lideri u svojim područjima. Kao investitor u javna dionička društva, najpoznatiji je hrvatski aktivistički investitor posvećen dugoročnom ulaganju. Posebni savjetnik Predsjednice RH za digitalnu transformaciju i STEM. Na Digital Takeover konferenciji Nenad Bakić održat će prezentaciju „How digital media helped bring Varteks back to life”. Ključni sastojak svake uspješne priče je sadržaj visoke kvalitete, a najbolji način za postizanje visoke kvalitete je udruživanje s vrhunskim izdavačima. Tako se osim kvalitete postiže i golemi doseg. Dakle, kad se stvori kvalitetan sadržaj, on služi kao poluga influencerima i društvenim medijima čiji doseg uvelike ovisi upravo o kvaliteti sadržaja. Također, ovakav multiplatformski pristup dodatno pospješuje učinkovitost. Varteksov primjer pokazuje da upotreba digitalnih medija ima značajan učinak i u smislu efikasnosti (trošak dosega) i u smislu učinkovitosti (konverzije) digitalnih kampanja. To podrazumijeva korištenje uslugama influencera čiji utjecaj je puno učinkovitiji kada se ostvaruje u snažnom kontekstu premium publishera, što ga dodatno ojačava. Nenad će predstaviti digitalni zaokret Varteksa kao primjer sadržaja koji je „prodrmao” tržište te priču koja stoji iza svega.
Kupi kotizaciju!
Predavači