Lars Silberbauer

Digitalni lider, LEGO, Viacom

Prije nego što se pridružio Viacomu 2018. godine, pomogao je tvrtki LEGO da ostvari uspjeh u digitalnim medijima na svjetskoj razini. Danas je teško zamisliti da LEGO nije imao službenu internetsku stranicu kad je Lars počeo raditi tamo. Uspio je iz temelja izgraditi strategiju za društvene mreže i videosadržaj za tog poznatog i inovativnog proizvođača igračaka. Dok je radio u tvrtki Lego, osnovao je timove u SAD-u, Danskoj, Šangaju i Singapuru. 

Godine 2015. magazin Adweek proglasio je LEGO najboljim brendom na društvenim mrežama i na Youtubeu u kategoriji proizvođača igračaka. Holmes Report proglasio je Larsa jednim od 25 najinovativnijih i najutjecajnijih marketinških stručnjaka u Europi.  

Lars je također osnovao WAVE7, globalnu tvrtku koja se bavi stvaranjem digitalnih brendova.
Prvostupnik je i magistar u području digitalnih medija, a osim toga ima i diplomu u području inovacija i organizacijske strategije.

Kupi kotizaciju!
Predavači