DigitalTakeover 2017.

Održan drugi meet-up event Digital Takeover

Google otkrio – Hrvati ne zaostaju za svjetskim mobile trendovima. Hrvati putem mobilnih uređaja obavljaju čak 26% svih pretraživanja na internetu ali klijenti još uvijek nisu prepoznali oglašivačke potencijale ovog kanal.
Drugi meet-up event Digital Takeover

Google otkrio – Hrvati ne zaostaju za svjetskim mobile trendovima

Hrvati putem mobilnih uređaja obavljaju čak 26% svih pretraživanja na internetu ali klijenti još uvijek nisu prepoznali oglašivačke potencijale ovog kanala

Unatoč činjenici da su Hrvati vrlo visoko kada je riječ o pretraživanju internetskog sadržaja posredstvom mobile uređaja, gotovo pa u rangu s Njemačkom, domaće tržište još uvijek nema sluhaza ulaganja u mobilno oglašavanje. Svega 14% svih prošlogodišnjih oglašivačkih budžeta utrošeno je na mobilno oglašavanje čime je 90% mobilnih pretraga ostalo nepokriveno, istaknula je Marija Kolak iz Google Hrvatska sudionicima na Digital Takeoveru, drugom meet-up eventu digitalnih stručnjaka u organizaciji 24sata.

‘Hrvatska pratiti mobile trendove, ali moramo se ubrzati i imati više pokušaja i pogrešaka’, naglasila je Kolak te dodala kako će se u SAD-u ove godine po prvi puta oglašivački budžeti za tražilice ravnomjerno podijeliti na desktop i mobilni promet. Po završetku uvodne prezentacije okupljeni su imali mogućnost postavljanja pitanja što je preraslo u interaktivnu raspravu u kojoj je konstatirano kako se spora reakcija oglašivača djelomično krije i u tome što domaće web stranice nisu optimizirane za mobilne uređaje. Marija Kolak istaknula je kako velik problem u Hrvatskoj predstavlja neodlučnost oglašivača prilikom donošenja odluke o kampanjama na mobile platformama.

U nastavku predavačkog dijela Sven Čujić iz Adriatic Medije s Marinkom Penavom predstavio je inicijativu pod nazivom Premium mreža. Okupljenima je ukratko predstavljen koncept Premium mreže kao novog digitalnog kanala koji planira okupljati vodeće top portale s ciljem maksimiziranja ukupnog oglašivačkog dosega nudeći nove oglasne formate.  Premium mreža uključivala bi isključivo najkvalitetnije portale svih relevantnih medijskih izdavača. Dvojac je izlaganje sumirao predstavljanjem rezultata uspješne test kampanje, a prisutni su bili uključeni i u kratku anketu.

Umjesto prvotno najavljenog Ivana Jozića, završno predavanje na drugom meet-up eventu Digital Takeover imala je Ana Jezidžić, projektna menadžerica Styria medijskih servisa koja je predstavila uspješan poslovni model naplate sadržaja na internetu, točnije Premium uslugu Večernjeg lista. Pod oznakom Premium čitatelji mogu očekivati ekskluzivne vijesti, reportaže, specijale, intervjue… iz tiskanog izdanja uz iscrpnu interpretaciju zbivanja oko nas istaknula je Jezidžić te naglasila kako Premium usluga Večernjeg lista bilježi više od 25.000 korisnika uz naznaku rasta prihoda od 20% već u ovoj godini. Ukratko je predstavljen profil prosječnog korisnika Premium usluge koji može birati dva modela pristupa sadržaju, plaćanje vremenskog pristupa u kojem su im svi članci dostupni kroz određeno vrijeme ili plaćati članke putem bodova. Izlaganje je zaključeno pozivom prisutnih da osobno testiraju Premium uslugu Večernjeg lista.

Presjekom ključnih trendova mobilnog oglašavanja u Hrvatskoj te predstavljanjem premium modela naplate sadržaja vodećih medijskih izdavača na drugom meet-up eventu Digital Takeover zaključeno je kako će hrvatska mobile scena tek doživjeti značajniji skok dok se rast i razvoj premium modela naplate sadržaja polako ali sigurno afirmira.

Uz poziv organizatora na neformalno druženje upriličeno u dvorani Chilloutka po završetku predavačkog dijela eventa završen je drugi meet-up event Digital Takeover, a sljedeći zakazujemo već za svibanj.

Digital Takeover podržali su: