DigitalTakeover 2017.

Gopčević: “Već danas treba ulagati u ljude i tehnologiju”

Nikša Gopčević, direktor digitalnih servisa Styrie, na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu govorio je o krizi u kojoj se našla medijska industrija te kako je Styria to prepoznala kao priliku.
Nikša Gopčević

Nikša Gopčević, direktor digitalnih servisa Styrie, na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu govorio je o krizi u kojoj se našla medijska industrija te kako je Styria to prepoznala kao priliku za novi fokus i digitalnu transformaciju ‘stare industrije’.

–  Styria grupa donosi odluku o ulaganju u vlastitu tehnologiju za izradu, uređivanje i distribuciju sadržaja na web-u i mobilnim aplikacijama (CMS platformu) – kazao je.

– Bitno je reći da nije samo ulaganje u tehnologu bilo presudno, sve dosada napravljeno je uspjeh cijele organizacije, koja se postepeno sve više okratila prema Digitalu da bi danas imala jasan cilj „digital only“ – rekao je.

– Styrijina publisnihg platforma je doživjela svoju 3. generaciju s naglaskom na standardizaciju prilikom izrade portala, brzinu i lakoću objave sadržaja te integrirani vanjski servisi koji pomažu novinarima da bolje rade svoj posao – objasnio je Gopčević i najavio nova poboljšanja u želji da 24sata ostane lider na tržištu.

Istaknuo je kako bi prekretnica trebala biti 5G mreža te naveo nekoliko primjera: Internet stvari, virtualna stvarnost te umjetna inteligencija.

Digital Takeover podržali su: