DigitalTakeover 2017.

Eksperti digitalne komunikacije razmijenili ideje na VIP eventu

Digital Takeover je inovativna i edukativna platforma 24sata čija je misija postati središnjom točkom za novosti i inovacije u digitalnome marketingu na hrvatskom tržištu.
digital26_dau_211116

Digital Takeover događaj je koji okuplja sve eksperte digitalne komunikacije na hrvatskom tržištu i šire, kao i one kojima je digitalni marketing postao polazište u brand planovima. Drugim riječima, Digital Takeover je inovativna i edukativna platforma 24sata čija je misija postati središnjom točkom za novosti i inovacije u digitalnome marketingu na hrvatskom tržištu.

Nakon Digital Takeovera, održanog u ožujku ove godine u zagrebačkom hotelu Hilton, koji je okupio više od 150 sudionika, 24sata je ovog tjedna pripremio dvodnevni Digital Takeover u VIP ruhu.

Gosti na ovom eventu bili su direktori marketinga i članovi uprava vodećih kompanija u Hrvatskoj: Podravke, L’Oreala, Zagrebačke pivovare, Zagrebačke banke, Spara, Hrvatske elektroprivrede, Nestlea, Iskona, Blitza, Hrvatske poštanske banke, Hrvatskog telekoma, Arena centra, Henkela, Heinekena, Dietpharma, Mastercarda i Porschea.

‘Trendove ne slijedimo nego ih postavljamo’

Gostima se na početku obratio Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku i član uprave, koji je istaknuo misiju Digital Takeovera.

– Danas smo ovdje da razmijenimo iskustva, podijelimo znanje, da razgovaramo o tome kako unaprijediti poslovanje i, naravno, pretresemo sve novosti iz digitala. Svi mi ovdje nismo u poziciji da trendove slijedimo, nego postavljamo – rekao je Boris Trupčević.

Na eventu zatvorenog tipa, održanom u luksuznom stanu u samom centru Zagreba, za dozu digitalnih noviteta pobrinuo se vrhunski švedski predavač Johan Ronnestam čija je specijalnost upravo digitalni marketing. Poduzetnik, brand expert i globalni predavač s više od dvadeset godina iskustva u kreiranju globalnih komunikacijskih strategija predavao je i na Google summitu u Amsterdamu u rujnu ove godine, a svojedobno je proglašen najvećim švedskim autoritetom u digitalnome marketingu.

‘Nove generacije su digitalne’

Ronnestam je u svojoj prezentaciji istaknuo glavne digitalne trendove i pokazao primjere iz svoje dugogodišnje prakse. Podsjetio je na to kako se digitalni svijet drastično promijenio samo u zadnjih 15-ak godina i kako su promjene, poput razvoja društvenih mreža, pametnih telefona i ostalih digitalnih inovacija, utjecale na svakodnevni život, ali i na poslovanje, koje sve više ovisi o konstantnom digitalnom razvoju.

– Ključno pitanje je kako ćemo natjerati ljude da nas primijete, odnosno kako da ih natjeramo da nas žele primijetiti. Ljudi koji se danas bave digitalnim poslovima moraju biti svjesni pet činjenica: 1. Stvari koje su ‘wow’ ulaze u sve medije; 2. Ključno je zaista razumjeti tehnologiju; 3. Sve je ‘social’; 4. Vodeći brandovi su oni koji rade na inovacijama; 5. Nove generacije su potpuno digitalne – rekao je Ronnestam u vrlo živoj diskusiji s uzvanicima. Nakon prezentacije odgovarao je na pitanja svakog od sudionika.

Nakon prezentacije uzvanici su svoje dojmove uz vrhunsku hranu i vina podijelili u individualnim razgovorima s predavačem i ključnim ljudima menadžmenta 24sata. Svi gosti istaknuli su zadovoljstvo prilikom da se iz prve ruke upoznaju sa svjetskim digitalnim trendovima. Osim generalnog direktora Styria medijskih servisa za Hrvatsku Borisa Trupčevića, domaćini eventa bili su Goran Gavranović, glavni urednik 24sata, Mirjana Glavak, direktorica Prodaje medijskih rješenja, Ante Franotović, direktor marketinga, Zoran Turković, direktor digitalnih medija, Maro Majstorović, voditelj tima za digitalna medijska rješenja, Marcela Rukavina, zamjenica direktorice prodaje medijskih rješenja, Ana Tomić, voditeljica marketinga oglašivača i Ivan Buča, izvršni urednik portala 24sata.hr.

Uzvanike je svojim show cookingom dočekao i otpratio renomirani slovenski chef Jure Tomič, poznatiji kao Debeluh iz Brežica, ujedno i aktualni svjetski prvak u pripremi paste. On i njegov tim pripremili su pravo vinsko i gastronomsko putovanje za svačije nepce.

Digital Takeover podržali su: