Direktor digitalnih medija 24sata

ZORAN TURKOVIĆ

Zoran Turković
Zoran Turković iskusni je medijski stručnjak i dokazani lider u razvoju raznih uspješnih i inovativnih digitalnih medijskih aktivnosti. Stručnjak je za digitalnu transformaciju i upravljanje promjenama.

Specijalizirao se, među mnogim drugim područjima, za strategiju stvaranja sadržaja i distribucije, medijsku prodaju i marketinšku strategiju. Trenutačno je direktor digitalnih medija u 24sata. Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti na Sveučilištu u Zagrebu te je pohađao MBA iz Općeg menadžmenta na Poslovnoj školi Cotrugli i Mini MBA iz područja vođenja na Poslovnoj školi u Kopenhagenu.

Na Digital Takeover konferenciji Zoran Turković sudjeluje na panelu „It’s time for the truth: digital advertising metrics explained“. Trendovi u ulaganjima u oglašavanje mijenjanju se iz godine u godinu dolaskom novih platformi kao i zahvaljujući boljem uvidu u navike konzumacije sadržaja koje se rapidno mijenjaju. Oglašivači budno prate trendove i traže najefikasnije i najefektivnije načine kako doći do publike, a poseban se fokus stavlja na digitalne medije koji nisu samo jedan od novih kanala promocije ili dodatna stavka u medijskom planu već diktiraju komunikaciju na ostalim kanalima i oglašivačima nude brojne mogućnosti, ali i iziskuju veliku kreativnost, „open-minded” pristup i konstantnu upućenost u trendove jer u svijetu digitalne transformacije kašnjenje nipošto nije dopustivo. S druge strane, želje oglašivača su jednostavne – efikasne i efektivne kampanje kojima će dosegnuti ciljanu skupinu i postići maksimalan uspjeh. Na panelu će se govoriti o tome koje sve mogućnosti digitalni mediji pružaju, koji su to novi formati i kanali koji mijenjaju i redefiniraju ovu oglašivačku platformu te kako se mediji i oglašivači prilagođavaju tome. Zoran i ostali panelisti će posjetiteljima objasniti i zašto digital nije „black box” te kako se transparentnim metrikama potvrđuje efikasnost i efektivnost digitala. Govoreći o metrikama, fokusirat će se na pojašnjavanje kojim se metrikama voditi i na što je bitno obratiti pažnju, kako se kreću ulaganja na tržištu, kao i tko je gdje u marketinškom „funnelu“?

Saznaj više o Zoranu Turkoviću

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner