Menadžer za strateške partnere u Adriatic regiji, Online Partnerships Group – Google EU

VEDAD MULALIĆ

Vedad Mulalić
Vedad Mulalić dvadesetosmogodišnji je stručnjak za digitalni marketing koji radi u Googleovu europskom sjedištu u Dublinu kao menadžer za strateške partnere u Adriatic regiji. Kao član Googleove organizacije Online Partnerships Group Vedad radi s digitalnim izdavačima i pomaže im da razvijaju svoj posao koristeći se alatima iz Googleova punog paketa proizvoda.

On proaktivno identificira, razvija i podupire prilike postojećih i novih partnera. Zadatak mu je poticati rast tržišta izravnom i skalabilnom interakcijom s partnerima. Prije nego što se pridružio Googleu, radio je u nekoliko tvrtki, u kojima je razvijao vještine savjetovanja i razvoja poslovanja, dajući snažnu prednost dugoročnom odnosu s klijentom pred jednostavnom transakcijskom prodajom. Znanje o internetskim medijima stjecao je radeći kao menadžer za razvoj poslovanja u tvrtki eMedia Patch, prvoj marketinškoj agenciji u svijetu specijaliziranoj za podršku izdavačima. Njezino je sjedište u Sarajevu, no tijekom tri godine rada u njoj mnogo je vremena proveo s najvećim medijskim tvrtkama u New Yorku, glavnom tržištu usluga te tvrtke. Vedad ima prvostupničku diplomu iz marketinga i dvostruku magistarsku diplomu iz ekonomike okoliša s Ekonomskog fakulteta u Ljubljani i Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.

Na Digital Takeover konferenciji Vedad Mulalić sudjeluje na panelu „It’s time for the truth: digital advertising metrics explained“. Trendovi u ulaganjima u oglašavanje mijenjanju se iz godine u godinu dolaskom novih platformi kao i zahvaljujući boljem uvidu u navike konzumacije sadržaja koje se rapidno mijenjaju. Oglašivači budno prate trendove i traže najefikasnije i najefektivnije načine kako doći do publike, a poseban se fokus stavlja na digitalne medije koji nisu samo jedan od novih kanala promocije ili dodatna stavka u medijskom planu već diktiraju komunikaciju na ostalim kanalima i oglašivačima nude brojne mogućnosti, ali i iziskuju veliku kreativnost, „open-minded” pristup i konstantnu upućenost u trendove jer u svijetu digitalne transformacije kašnjenje nipošto nije dopustivo. S druge strane, želje oglašivača su jednostavne – efikasne i efektivne kampanje kojima će dosegnuti ciljanu skupinu i postići maksimalan uspjeh. Na panelu će se govoriti o tome koje sve mogućnosti digitalni mediji pružaju, koji su to novi formati i kanali koji mijenjaju i redefiniraju ovu oglašivačku platformu te kako se mediji i oglašivači prilagođavaju tome. Vedad i ostali panelisti će posjetiteljima objasniti i zašto digital nije „black box” te kako se transparentnim metrikama potvrđuje efikasnost i efektivnost digitala. Govoreći o metrikama, fokusirat će se na pojašnjavanje kojim se metrikama voditi i na što je bitno obratiti pažnju, kako se kreću ulaganja na tržištu, kao i tko je gdje u marketinškom „funnelu“?

Saznaj više o Vedadu Mulaliću

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner