Direktorica marketinga Studio Moderne Hrvatska

VANJA VANIČEK

Vanja Vaniček
Trenutno obnaša poziciju direktorice marketinga Studio Moderne Hrvatska te je dio Senior Managementa za Hrvatsku. Uz redovnu poziciju, pojavljuje se u ulozi gosta predavača na Ekonomskom fakultetu te na Visokom učilištu Algebra. Godinama je već aktivno angažirana u okviru Effie natjecanja.

Vanja je studirala Marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a zatim i završila poslijediplomski znanstveni studij marketinga uz fokus na domenu psihologije i ponašanja potrošača. Profesionalni put započinje u reklamnoj agenciji Imago gdje se zadržala gotovo sedam godina, većinom kao Account Director. Agencijski tim, koji je vodila, razvijao je komunikacijske strategije i izvršavao operativnu provedbu marketinških projekata za različite brendove iz različitih industrija i područja – od pivske industrije, farmacije, bankarstva, FMCG-a do dnevnih novina. Svoju posljednju agencijsku godinu provela je kao Client Service Director. Nakon agencijskog iskustva nastavlja karijeru u korporativnim vodama od čega valja istaknuti poziciju rukovoditeljice marketinških komunikacija za privatne korisnike u Hrvatskom Telekomu te poziciju direktorice marketinga u Zagrebačkoj banci.

Na Digital Takeover konferenciji Vanja Vaniček sudjeluje na panelu “Women in the digital shopping mall”. Nije novost činjenica kako žene čine uvjerljivu većinu u ukupnom broju potrošača te da dominiraju kod donošenja odluka o kupnji. Specifičnost ove potrošačke skupine njihova je odanost brandovima koje preferiraju. Zbog ubrzanog načina života i sve manje vremena koje mogu posvetiti kupnji, posljednjih godina sve više kupuju putem interneta. Upravo zbog tih razloga žene ne prestaju biti pod povećalom oglašivača, a digitalno doba i novi načini praćenja konzumacije sadržaja i načina kupnje otvaraju nova vrata i mogućnosti marketinške komunikacije prema ženama kao esencijalnoj potrošačkoj skupini. No, iako su u fokusu pozornosti brandova i čine temelj prihoda, postavlja se pitanje zašto se i dalje veliki broj brandova obraća ženama neefikasnim i zastarjelim načinima? Sredinom prošlog stoljeća roza boja možda je imala šansu zaokupiti pažnju, ali danas jednostavna stereotipna promjena boje neće privući pozornost digitalnih potrošačica koje savršeno znaju što žele, prisutne su na svim novim platformama, aktivno ih koriste i prave su opinion-makerice. Kako „pročitati” žene? Je li važan proizvod ili rješenje ipak leži u kvalitetnom sadržaju poruke koja targetira žensku publiku? Kako osmisliti najkreativnije načine korištenja tehnologije i analize podataka kako bi pristupili ženskoj publici i osigurali uspješan rezultat? To su samo neka od pitanja na koja će odgovoriti Vanja zajedno s ostalim sudionicama panela.

Saznaj više o Vanji Vaniček

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner