Voditeljica Ureda za transformacijske projekte u SAP-u

SANJA MEŠTROVIĆ

Sanja Meštrović
Sanja Meštrović voditeljica je Ureda za transformacijske projekte u SAP-u s više od 17 godina iskustva u IT industriji. Sanja je zadužena za vođenje projekata digitalne transformacije i inovacijskih projekata  unutar SAP-a, kao i s klijentima i partnerima.

Sanjin je glavni cilj pomoći tvrtkama da razviju inovacije koje su orijentirane na čovjeka i pobrinuti se da se kreativne ideje provode oslanjanjem na organizacijsku kulturu, angažman zaposlenika i uspješno upravljanje promjenama. Sanjino zanimanje za te teme razvilo se tijekom studija na Montana State University, gdje je studirala kao stipendistica Otvorenog društva Georgea Sorosa. Također je dobila stipendiju Američke udruge za menadžment i pohađala studijski program menadžmenta na Sveučilištu u Berkeleyu. Nakon povratka iz SAD-a Sanja je započela karijeru u tvrtki Tata Consultancy Services (TCS) u Londonu. Ondje je imala aktivnu ulogu u velikim transformacijskim programima kao što je „Nacionalni program za ITˮ vođen u suradnji s britanskim sustavom javnog zdravstva (NHS-om) te u uspostavi Diligente, TCS-ova društva kćeri specijaliziranog za usluge vođenja poslovnih procesa u sektoru životnog i mirovinskog osiguranja.

Sanja je nastavila svoje profesionalno školovanje na Stanford University-u i Hasso Plattner Institutu gjde je stekla certifikat „Vodstvo u digitalnim transformacijama i inovacijama”.. Sanjino bogato međunarodno iskustvo, stečeno je radom u SAD-u, Engleskoj, Poljskoj, Češkoj Republici, Slovačkoj, Mađarskoj, Austriji, Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Rumunjskoj, Bugarskoj, Indiji, Južnoj Africi i Turskoj. Na temelju svoga širokog iskustva u transformacijama i transkulturalnog iskustva Sanja se u radu vodi dvama uvjerenjima – „Jedino je promjena stalnaˮ i „Suština digitalne transformacije je čovjek, a ne tehnologija”.

 

Na Digital Takeover konferenciji Sanja Meštrović sudjeluje na panelu „Everything can be reduced to an algorithm – except employees“. Najuspješnije kompanije na vrijeme su shvatile kako za ostvarivanje maksimuma u eri disrupcije i inovacije nije nužno ulagati samo u posljednja tech dostignuća već i raditi na inovacijskoj kulturi ulažući u ljude i zajedno radeći na promjeni tradicionalnog mindseta. Osim toga, pored aktivnog okretanja prema potrošaču i “customer-centric” pristupa, uspijevaju biti i “employee-centric”. Jedan od svakako najvažnijih razloga tome je i činjenica kako postoji jasna veza između kreiranja radne atmosfere koja zaposleniku omogućuje razvitak u punom digitalnom potencijalu i ROI-ja koji je kompanijama često isključivi fokus. Zajedno s ostalim sudionicima panela, Sanja će podijeliti vlastito iskustvo uspješnog kreiranja preduvjeta za “win-win” rješenje u digitalnom dobu te načine na koje su osnažili svoje zaposlenike.

 

Saznaj više o Sanji Meštrović 

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner