Poduzetnik i investitor

NENAD BAKIĆ

Nenad Bakić
Zadnjih godina najviše posvećen digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i drugim zemljama – osnivač IRIM-a, čiji STEM program Croatian Makers je najveći takav u EU. Od početka 2019. predsjednik uprave i krizni menadžer Varteksa, najvećeg hrvatskog proizvođača odjeće.

Matematičar po obrazovanju, s karijerama u znanosti, digitalnim medijima, financijama i ljudskim resursima. Višestruki osnivač start-upova, a kompanije koje je osnovao, još su u njegovom vlasništvu i tržišni su lideri u svojim područjima. Kao investitor u javna dionička društva, najpoznatiji je hrvatski aktivistički investitor posvećen dugoročnom ulaganju. Posebni savjetnik Predsjednice RH za digitalnu transformaciju i STEM.

Na Digital Takeover konferenciji Nenad Bakić održat će prezentaciju „How digital media helped bring Varteks back to life”. Ključni sastojak svake uspješne priče je sadržaj visoke kvalitete, a najbolji način za postizanje visoke kvalitete je udruživanje s vrhunskim izdavačima. Tako se osim kvalitete postiže i golemi doseg. Dakle, kad se stvori kvalitetan sadržaj, on služi kao poluga influencerima i društvenim medijima čiji doseg uvelike ovisi upravo o kvaliteti sadržaja. Također, ovakav multiplatformski pristup dodatno pospješuje učinkovitost. Varteksov primjer pokazuje da upotreba digitalnih medija ima značajan učinak i u smislu efikasnosti (trošak dosega) i u smislu učinkovitosti (konverzije) digitalnih kampanja. To podrazumijeva korištenje uslugama influencera čiji utjecaj je puno učinkovitiji kada se ostvaruje u snažnom kontekstu premium publishera, što ga dodatno ojačava. Nenad će predstaviti digitalni zaokret Varteksa kao primjer sadržaja koji je „prodrmao” tržište te priču koja stoji iza svega.

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner