Vodeći švedski brand ekspert, osvajač Lava iz Cannesa, inovator i futurist

Johan Ronnestam

Johan Ronnestam
Johan Ronnestam, 47-godišnji švedski dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, TEDx govornik, inovator i poduzetnik svojim titulama zasluženo je jedan od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Bogato iskustvo u stvaranju strategije i kreative stekao je svojedobno u marketingu ekskluzivnih golf brendova Mizuno, King Cobra i Goldwin pruživši im tada specifičan uvid u zahtjeve oglašivača i potrošača.

Digitalnom revolucijom počeo se baviti već 1994. godine, a njegova kreativnost i drugačiji način razmišljanja ubrzo su mu osigurali streloviti uspon. Nagrađivani projekti za klijente kao što su Nike Europe i Volvo Cars pozicionirale su ga kao jednog od najvažnijih inovatora u modernom poslovanju.

Svoje znanje usavršavao je u brojnim priznatim institutima i agencijama, kao što je svojedobno bila jedna od uglednijih digitalnih marketinških agencija Abel & Baker. Stečeno znanje pokazao je u praksi znatno unaprijedivši strukturu globalnog poslovanja u kompanijama MTV, Nokia i Toyota. Vinulo ga je to među najbolje na svijetu, a njegova kompanija Foreign osvojila je prestižne svjetske nagrade: Cannes Lions i D&AD, London International Advertising Awards, Epica, Clio, Cresta te laureate na festivalima u New Yorku.

Svestrani Šveđanin u svojoj se bogatoj biografiji može pohvaliti da je bio jedan od ključnih ljudi koji su pokrenuli digitalne i integrirane globalne kampanje za BMW Motorrad, MTV, H&M, IKEA-u, Beckers, Intersport, Adidas International. Sudjelovao je u poslovnoj izgradnji brojnih kompanija, a 2013. godine s trojicom partnera pokreće brend BAUX. Osnovao je i istoimenu konzalting agenciju kroz koju danas promiče najnovije trendove u poslovanju, a uspjeh je ostvario i u sferi product dizajna kreiravši futuristički ručni sat BEU.

Ronnenstamova nesputanost rezultirala je krilaticama koje ga ujedno definiraju kao svestranog govornika, digitalnog i marketinškog stručnjaka i inovatora, ali i najbolje opisuju njega kao čovjeka. Ronnestamovo djelovanje sažeto je u nekoliko osnovnih postulata u poslovnoj filozofiji koju prakticira u radu: ‘Kad si umoran, trči. Kada si iscrpljen, pojačaj tempo. Kada ne uspiješ, kreni još jače. Kada se brineš, brini se manje. Kada se drugi brinu, zanemari. Budi u svemu uživo. Igraj se. Pomiči granice.’ U svom se radu pozicionirao kao jedan od najvećih autoriteta u digitalnom marketingu, osvojio je brojne svjetske nagrade, od kojih čak sedam puta u Švedskoj onu glavnu za dizajn.

Na nadolazećem Digital Takeoveru u Zagrebu Ronnestam će govoriti o brendiranju i komunikaciji te procesu pokretanja tvrtke i robne marke u globalnom digitalnom poslovnom okruženju. Predstavit će svoje bogato iskustvo stečeno u radu s najvećim svjetskim kompanijama te pokazati kako se odvija proces stvaranja integrirane digitalne kampanje za kompaniju koja se na tržište želi plasirati u punom potencijalu. Ronnestam će istaknuti najvažnije smjernice u brendiranju tvrtke, ali i izazove s kojima se u tom procesu susreće.

Više o Johanu saznajte ovdje.

 

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner