Osnivač Native Advertising Institutea i vodeći danski stručnjak za content marketing

Jesper Laursen

Jesper Laursen
Jesper Laursen osnivač je Native Advertising Institutea koji se danas smatra vodećom platformom znanja za medijske i marketinške stručnjake u native oglašavanju te CEO vodeće danske agencije za content marketing Brand Movers i novinarske agencije Media Movers. U svijetu globalnog marketinga Laursen slovi za neospornog stručnjaka i vizionara u sferi oglašavanja. Laursen je pokretač i najveće skandinavske konferencije o content marketingu pod nazivom Clever Content Conference & Workshop.

Laursen je Native Advertising Institute osnovao 2014., koji je ubrzo postao najrelevantnija globalna platforma na kojoj izdavači, marketinške agencije i stručnjaci dijele sadržaj temeljen na znanju posvećenom native oglašavanju. Institute održava godišnju konferenciju Native Advertising DAYS na kojoj poduzetnici, kreativni umovi, izdavači, brendovi i agencije zajedno djeluju na izgradnji bolje i učinkovitije native kampanje. Nagrade koje dodjeljuje Native Advertising Institute priznate su trenutno kao najrelevantniji izbor u području native oglašavanja koje je nastalo kao rezultat traženja efikasnijeg učinka ulaganja u komunikaciju te kao dio evolucije medija.

Pokrenuo je 2008. i 2012. godine novinarsku agenciju Media Movers i agenciju za content marketing Brand Movers, koje zajedno godišnje proizvedu više od dvije tisuće članaka, videozapisa i infografika za niz svjetskih medija i tvrtki.

Trenutno je jedan od najtraženijih govornika o content marketingu, sudjelovao je na najvećim svjetskim content marketing konferencijama, a samo u protekle dvije godine predavao je na Content Marketing World Conference and Expo u Clevelandu, Content Marketing Fast Forward u Amsterdamu, FIPP World Congress-u u Londonu i Digital Content Expo-u u Berlinu.

Laursen će na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu govoriti o stanju u native oglašavanju i razlozima zbog kojih bi native oglašavanje uvijek trebalo biti ključan dio media miksa marketinške komunikacije. Također, pružit će publici uvid u aktualne i buduće trendove u industriji, kao i objašnjenje zašto je presudno imati jasnu multiplatformsku perspektivu kako bi se postigao bolji uspjeh. Publika će također imati priliku dobiti savjete o tome kako kvalitetno prenijeti priču i zašto je važno uskladiti komunikaciju i distribuciju sa životnim stilom današnjih korisnika.

Više o Jesperu saznajte ovdje.

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner