Direktorica marketinga Zagrebačke banke

IVA BARBARIĆ

Iva Barbarić
Iva Barbarić direktorica je marketinga Zagrebačke banke koja je na tu funkciju imenovana nakon dugogodišnje karijere u marketingu banke.

Iva je svoje bogato marketinško iskustvo izgradila u različitim industrijama: od agencije za istraživanje tržišta preko medijske agencije, medija do strane klijenta u području bankarstva. Tako je, može se reći, njezina karijera napravila puni krug, a ta joj je raznolikost omogućila da danas uspješno upravlja marketingom najveće banke u Hrvatskoj. Ivina specijalnost svakako su razvijanje različitih marketinških strategija i njihova realizacija s glavnim ciljem akvizicije i privlačenja novih klijenata. Među važnijim dostignućima u karijeri može se pohvaliti brojnim nagrađenim kampanjama poput „100 godina Zabe – Vremenski trezor” koja je 2015. osvojila nagrade EFFIE i IDEJA X, inovativnog pristupa digitalnom oglašavanju koji je osvojio nagradu na Digital Takeoveru 2017. ili kampanje „Tko kaže da ne mogu. Sa Zabom mogu.” koja je 2017. osvojila brončani EFFIE. Svakako je zaslužna i što Zagrebačka banka danas primjenjuje najsuvremenije komunikacijske standarde u odjelu marketinga te što se banka već tradicionalno nalazi na prvoj poziciji u istraživanjima o pozicioniranju i sklonosti brendu.

Na Digital Takeover konferenciji Iva sudjeluje na panelu “Women in the digital shopping mall”. Nije novost činjenica kako žene čine uvjerljivu većinu u ukupnom broju potrošača te da dominiraju kod donošenja odluka o kupnji. Specifičnost ove potrošačke skupine njihova je odanost brandovima koje preferiraju. Zbog ubrzanog načina života i sve manje vremena koje mogu posvetiti kupnji, posljednjih godina sve više kupuju putem interneta. Upravo zbog tih razloga žene ne prestaju biti pod povećalom oglašivača, a digitalno doba i novi načini praćenja konzumacije sadržaja i načina kupnje otvaraju nova vrata i mogućnosti marketinške komunikacije prema ženama kao esencijalnoj potrošačkoj skupini. No, iako su u fokusu pozornosti brandova i čine temelj prihoda, postavlja se pitanje zašto se i dalje veliki broj brandova obraća ženama neefikasnim i zastarjelim načinima? Sredinom prošlog stoljeća roza boja možda je imala šansu zaokupiti pažnju, ali danas jednostavna stereotipna promjena boje neće privući pozornost digitalnih potrošačica koje savršeno znaju što žele, prisutne su na svim novim platformama, aktivno ih koriste i prave su opinion-makerice. Kako „pročitati” žene? Je li važan proizvod ili rješenje ipak leži u kvalitetnom sadržaju poruke koja targetira žensku publiku? Kako osmisliti najkreativnije načine korištenja tehnologije i analize podataka kako bi pristupili ženskoj publici i osigurali uspješan rezultat? To su samo neka od pitanja na koja će odgovoriti Iva zajedno s ostalim sudionicama panela.

Saznaj više o Ivi Barbarić

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner