Izvršni direktor Wireless Media

IGOR ŽEŽELJ

Igor Žeželj
Igor ima više od 15 godina iskustva u međunarodnom poslovnom okruženju i u upravljanju. Trenutačno upravlja jednim od vodećih digitalnih sustava u regiji s više od 750 zaposlenih.

Sustav Wireless Media započeo je s radom 2004. godine kao mala tvrtka s 3 osobe, a danas se smatra inovativnim i dinamičnim sustavom koji predvodi digitalnu transformaciju u regiji.

Na Digital Takeover konferenciji Igor Žeželj sudjeluje na panelu „It’s time for the truth: digital advertising metrics explained“. Trendovi u ulaganjima u oglašavanje mijenjanju se iz godine u godinu dolaskom novih platformi kao i zahvaljujući boljem uvidu u navike konzumacije sadržaja koje se rapidno mijenjaju. Oglašivači budno prate trendove i traže najefikasnije i najefektivnije načine kako doći do publike, a poseban se fokus stavlja na digitalne medije koji nisu samo jedan od novih kanala promocije ili dodatna stavka u medijskom planu već diktiraju komunikaciju na ostalim kanalima i oglašivačima nude brojne mogućnosti, ali i iziskuju veliku kreativnost, „open-minded” pristup i konstantnu upućenost u trendove jer u svijetu digitalne transformacije kašnjenje nipošto nije dopustivo. S druge strane, želje oglašivača su jednostavne – efikasne i efektivne kampanje kojima će dosegnuti ciljanu skupinu i postići maksimalan uspjeh. Na panelu će se govoriti o tome koje sve mogućnosti digitalni mediji pružaju, koji su to novi formati i kanali koji mijenjaju i redefiniraju ovu oglašivačku platformu te kako se mediji i oglašivači prilagođavaju tome. Igor i ostali panelisti će posjetiteljima objasniti i zašto digital nije „black box” te kako se transparentnim metrikama potvrđuje efikasnost i efektivnost digitala. Govoreći o metrikama, fokusirat će se na pojašnjavanje kojim se metrikama voditi i na što je bitno obratiti pažnju, kako se kreću ulaganja na tržištu, kao i tko je gdje u marketinškom „funnelu“?

Saznaj više o Igoru Žeželju

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner