Ravnateljica Ekonomskog instituta u Zagrebu

Dr. sc. MARUŠKA VIZEK

Maruška Vizek
Maruška Vizek ravnateljica je Ekonomskog instituta u Zagrebu, javnog istraživačkog instituta i vodećeg hrvatskog think-tanka u polju ekonomije s čvrstim uporištem na zapadnom Balkanu.

Doktorirala je ekonomiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i već 17 godina objavljuje visokokvalitetna znanstvena istraživanja u vodećim znanstvenim časopisima u području primijenjene makroekonomije, međunarodne ekonomije, međunarodnih financija i ekonomike energetike. Bila je voditeljica ili sudionica brojnih istraživanja provedenih za nadnacionalne institucije, vladinih tijela i poslovne zajednice. Trenutačno je i članica Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske.

Na Digital Takeover konferenciji Maruška Vizek sudjeluje na panelu “Women in the digital shopping mall”. Nije novost činjenica kako žene čine uvjerljivu većinu u ukupnom broju potrošača te da dominiraju kod donošenja odluka o kupnji. Specifičnost ove potrošačke skupine njihova je odanost brandovima koje preferiraju. Zbog ubrzanog načina života i sve manje vremena koje mogu posvetiti kupnji, posljednjih godina sve više kupuju putem interneta. Upravo zbog tih razloga žene ne prestaju biti pod povećalom oglašivača, a digitalno doba i novi načini praćenja konzumacije sadržaja i načina kupnje otvaraju nova vrata i mogućnosti marketinške komunikacije prema ženama kao esencijalnoj potrošačkoj skupini. No, iako su u fokusu pozornosti brandova i čine temelj prihoda, postavlja se pitanje zašto se i dalje veliki broj brandova obraća ženama neefikasnim i zastarjelim načinima? Sredinom prošlog stoljeća roza boja možda je imala šansu zaokupiti pažnju, ali danas jednostavna stereotipna promjena boje neće privući pozornost digitalnih potrošačica koje savršeno znaju što žele, prisutne su na svim novim platformama, aktivno ih koriste i prave su opinion-makerice. Kako „pročitati” žene? Je li važan proizvod ili rješenje ipak leži u kvalitetnom sadržaju poruke koja targetira žensku publiku? Kako osmisliti najkreativnije načine korištenja tehnologije i analize podataka kako bi pristupili ženskoj publici i osigurali uspješan rezultat? To su samo neka od pitanja na koja će odgovoriti Maruška zajedno s ostalim sudionicama panela.

Saznaj više o Maruški Vizek

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner