Direktor za Hrvatsku, Styria Media International

BORIS TRUPČEVIĆ

Boris Trupčević
Medijski stručnjak sa snažnim uredničkim iskustvom i ekspertizom u razvoju medijskih proizvoda. Od 2011. godine je direktor za Hrvatsku u Styria Media Group. Također, od 2008. godine do danas je i direktor 24sata, najvećeg novinskog i digitalnog izdavača u Hrvatskoj te najinovativnije medijske kuće u regiji.

Medijski stručnjak sa snažnim uredničkim iskustvom i ekspertizom u razvoju medijskih proizvoda. Od 2011. godine je direktor za Hrvatsku u Styria Media Group. Također, od 2008. godine do danas je i direktor 24sata, najvećeg novinskog i digitalnog izdavača u Hrvatskoj te najinovativnije medijske kuće u regiji.
Od 2005. do 2009. godine bio je glavni urednik 24sata koji je u tom razdoblju utrostručio novinsku nakladu i doveo digitalne medije na vodeće mjesto na tržištu. Svako njegovo dosadašnje iskustvo u poslu obilježilo je upravljanje promjenama, a posljednjih godina fokusira se na tranziciju iz tradicionalnog izdavaštva prema novoj budućnosti medija, izlazeći izvan okvira osnovne djelatnosti medija. Zaljubljen je u dizajn, razvoj proizvoda, tehnologije i istraživanje medijskih koncepata. Član je upravnog odbora u International News Media Association.

Na Digital Takeover konferenciji Boris Trupčević sudjeluje na panelu „It’s time for the truth: digital advertising metrics explained“. Trendovi u ulaganjima u oglašavanje mijenjanju se iz godine u godinu dolaskom novih platformi kao i zahvaljujući boljem uvidu u navike konzumacije sadržaja koje se rapidno mijenjaju. Oglašivači budno prate trendove i traže najefikasnije i najefektivnije načine kako doći do publike, a poseban se fokus stavlja na digitalne medije koji nisu samo jedan od novih kanala promocije ili dodatna stavka u medijskom planu već diktiraju komunikaciju na ostalim kanalima i oglašivačima nude brojne mogućnosti, ali i iziskuju veliku kreativnost, „open-minded” pristup i konstantnu upućenost u trendove jer u svijetu digitalne transformacije kašnjenje nipošto nije dopustivo. S druge strane, želje oglašivača su jednostavne – efikasne i efektivne kampanje kojima će dosegnuti ciljanu skupinu i postići maksimalan uspjeh. Na panelu će se govoriti o tome koje sve mogućnosti digitalni mediji pružaju, koji su to novi formati i kanali koji mijenjaju i redefiniraju ovu oglašivačku platformu te kako se mediji i oglašivači prilagođavaju tome. Boris i ostali panelisti će posjetiteljima objasniti i zašto digital nije „black box” te kako se transparentnim metrikama potvrđuje efikasnost i efektivnost digitala. Govoreći o metrikama, fokusirat će se na pojašnjavanje kojim se metrikama voditi i na što je bitno obratiti pažnju, kako se kreću ulaganja na tržištu, kao i tko je gdje u marketinškom „funnelu“?

Saznaj više o Borisu Trupčeviću

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner