Direktor istraživanja medija i oglašavanja u IPSOS Adria

ANTE ŠALINOVIĆ

Ante Šalinović
Istraživanjem tržišta bavi se od 2001. godine u agenciji Puls koja je postala dio Ipsos grupe, jedne od vodećih svjetskih istraživačkih agencija. Od 2003. specijalizira se za područje istraživanja medija i oglašavanja te postaje voditelj odjela, prvo na razini Hrvatske pa potom i regije.

Vodio je razvoj većeg broja istraživačkih alata koji su postali standard na marketinškom tržištu u regiji – MEDIApuls, BRANDpuls, OmEx, Dotmetrics, te veliki broj ad-hoc istraživanje za potrebe različitih naručitelja. Osim istraživanjem medija i oglašavanja, aktivno se bavi i istraživanjima za potrebe razvoja brendova te istraživanjima javnog mnijenja (politička istraživanja). Aktivno surađuje sa većim brojem medija, marketinških agencija i oglašivača u Hrvatskoj i regiji. Kao gost predavač surađuje s različitim fakultetima i poslovnim učilištima.

Ante Šalinović će posjetiteljima na Digital Takeoveru ekskluzivno predstaviti rezultate nedavno provedenog velikog istraživanja 24sata i agencije Ipsos o medijskim navikama Hrvata u 2019. godini. Ante će u svojoj prezentaciji prikazati koje medijske sadržaje korisnici od 18 do 60 godina najviše konzumiraju, kao i interakciju korisnika i medija u situacijama kod donošenja odluke o kupnji i izgradnji odnosa prema brendovima. Kroz rezultate istraživanja istaknut će i poveznice između navika potrošača i trendova koji su aktualni u oglašivačkoj industriji.

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner