Direktorica za Projekt digitalizacije i agilne transformacije u Hrvatskom Telekomu

ANA ZOVKO

Ana Zovko
Ana Zovko direktorica je Projekta digitalizacije i agilne transformacije u Hrvatskom Telekomu. Kao Direktor projekta za transformaciju, sudjelovala je u projektima velikih akvizicija Hrvatskog Telekoma, a zadnjih godinu dana posvećena je poboljšanju digitalnog korisničkog iskustva u telco svijetu, pojednostavljenju procesa i uvođenju agilnih metoda u velikim sustavima.

Akademsko obrazovanje je stekla na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje je i kasnije uspješno završila MBA studij. Dodatno, magistrirala je na Leeds Metropolitan Universityu u području međunarodnog menadžmenta i marketinga. Tijekom svoje višegodišnje karijere u sektoru telekomunikacija ostvarila je brojna postignuća u područjima prodaje, marketinga, ljudskih resursa i strategije. Kao rukovoditelj marketinga za poslovne korisnike vodila je razvoj mnogih telekomunikacijskih proizvoda i usluga, poput IPTV usluge za hotele, prvih bundle telekom paketa za poslovne korisnike i sl., te ih uspješno lansirala na tržište. Kao Direktor razvoja ljudskih resursa uvela je nove modele sustava upravljanja učinkom za zaposlenike i novi model vrednovanja radnih mjesta, te vodila strateške projekte usmjerene na „employer branding” i zadovoljstvo zaposlenika.

Ana Zovko na Digital Takeover konferenciji sudjeluje na panelu „Everything can be reduced to an algorithm – except employees“. Najuspješnije kompanije na vrijeme su shvatile kako za ostvarivanje maksimuma u eri disrupcije i inovacije nije nužno ulagati samo u posljednja tech dostignuća već i raditi na inovacijskoj kulturi ulažući u ljude i zajedno radeći na promjeni tradicionalnog mindseta. Osim toga, pored aktivnog okretanja prema potrošaču i “customer-centric” pristupa, uspijevaju biti i “employee-centric”. Jedan od svakako najvažnijih razloga tome je i činjenica kako postoji jasna veza između kreiranja radne atmosfere koja zaposleniku omogućuje razvitak u punom digitalnom potencijalu i ROI-ja koji je kompanijama često isključivi fokus. Zajedno s ostalim sudionicima panela, Ana će podijeliti vlastito iskustvo uspješnog kreiranja preduvjeta za “win-win” rješenje u digitalnom dobu te načine na koje su osnažili svoje zaposlenike.

Saznaj više o Ani Zovko

    Organizator

    Ekskluzivni edukacijski partner