Suosnivač tvrtke Digitalni nomad

Senad Kulenović

Senad Kulenović
Senad Kulenović suosnivač je tvrtke Digitalni nomad koja je specijalizirana za stvaranje strategije digitalne transformacije i operativnih planova za srednje i velike organizacije. Partner je u Agentius d.o.o., organizaciji koja je specijalizirana za digitalnu transformaciju farmaceutskih tvrtki s naglaskom na stvaranje i izvođenje višekanalnih strategija u zdravstvenoj industriji. Osim toga, Senad je vanjski konzultant za digitalnu transformaciju za ICT HUB Beograd, koji je vodeći digitalni inovacijski partner za poduzeća u Srbiji.

Ima više od 17 godina iskustva u prodaji i marketingu. Također je uspješan digitalni lider s nekoliko provedenih projekata digitalne transformacije na međunarodnoj razini. Iskusan je u mentoriranju, razvoju poslovanja i proizvoda, razvoju strategija i implementacija, upravljanju odnosima s klijentima, promjenama i transformacijama.

Senad Kulenović svoju karijeru započeo je 1996. godine u automobilskoj tvrtski Carmetal. Potom je radio u tvrtkama Iskon Internet, B.net, Hrvatski Telekom i H1. 2017. godine osnovao je svoju tvrtku Digitalni nomad d.o.o. Od osnivanja tvrtke radio je u nekoliko industrija, uspješno kreirajući strategije za izdavaštvo, farmaciju, veleprodaju lijekova, ICT i tvrtke za odjeću u Hrvatskoj, Austriji i Srbiji.

Na Digital Takeover konferenciju Kulenović dolazi kao jedan od sudionika panela u čijem će fokusu biti digitalizacija Hrvatske. Digitalizacija kompletne državne uprave preduvjet je za digitalnu transformaciju poslovanja i društva u konačnici. Koliko je preduvjeta Hrvatska ostvarila i može li nositi epitet digitalizirane države? Ovaj proces nije sinonim za eliminaciju čekanja u redovima za izdavanje osobnih dokumenata i svih ostalih birokratskih priznanica za život i rad u Hrvatskoj – radi se o puno širem poduhvatu.

Tradicionalnim kompanijama kojima su dostupnost i kontakt s korisnikom konstanta i imperativ u poslovanju nužna je temeljna transformacija. Kompanije u kojima se na vrijeme probudila “digitalna svijest” prate potrebe tržišta, preuzimaju odgovornost i osim samog pružanja usluge preuzimaju na sebe ulogu kreatora budućnosti – unaprjeđuju procese, uvode inovacije i služe se novim tehnologijama.

Kulenović će se zajedno s ostalim panelistima osvrnuti na pitanja poput: U kojoj mjeri država pruža podršku kulturi proaktivne odgovornosti u poslovanju i povezuje li akademsku zajednicu s potrebama tržišta rada? Pruža li uvjete za ostvarivanje punog potencijala digitalnog društva, ulaže li u toliko potrebnu infrastrukturu ili pak i dalje nedostaje još pokoji papir?

Više o Senadu Kulenoviću saznajte ovdje.