Marketinška stručnjakinja za Bliski istok i Afriku

Dr. des. Natalia Wiechowski


Dr. des. Natalia Wiechowski
Višestruko nagrađivana marketinška stručnjakinja za Bliski istok i Afriku

Dr. des. Natalia Wiechowski humanistička je znanstvenica s doktoratom iz filozofije, nagrađivana govornica i stručnjakinja za osobno brendiranje. Svoje temelje izgradila je tijekom 13 godina iskustva u istraživanju društva i društvenih odnosa.

Od 2008. godine živi u Dubaiju, a nakon što je osvojila nagrade za izvrsnost diljem MENA regije (regija Bliskog istoka i Sjeverne Afrike), Natalia je odlučila napustiti posao i krenuti od nule.

Danas pomaže direktorima i poduzetnicima koji se žele istaknuti iz “sive gomile” u online i offline svijetu. Vodi ih u njihovu osobnom predstavljanju na impresivan način i pomaže u izgradnji autentične, profesionalne (online) slike. Direktori iz prestižnih kompanija kao što su: IBM, Alshaya, National Bank of Fujeirah i Right Selection samo su neki od onih s kojima je Natalia surađivala.

Sudjeluje kao govornik na javnim pozornicama i događajima kao što su: S P Jain School of Global Management, Startup Weekend, Middlesex University i Global WIL Economic Forum. U predavanjima i radionicama voli kombinirati svoje znanje i iskustvo s dozom humora, pa je u Dubaiju često nazivaju Edutainerom s Bliskog istoka.

Gulf Cooperative Countries,  politička i ekonomska zajednica arapskih država (GCC) proglasio ju je 2017. godine lidericom godine, a osvojila je i višestruke nagrade na govorničkim natjecanjima na Toastmasters Internationalu.

Na Digital Takeoveru govorit će o strategiji na društvenim mrežama i podijeliti uspješnu formulu za kreiranje sadržaja koji se ističe i privlači publiku. Predstavit će nam strahove, zablude i izazove s kojima se susreću njezini klijenti na društvenim mrežama te pokazati zašto dolazi do jaza i nesporazuma u komunikaciji između dviju generacija: baby boomersa i millennialsa.

Više o Nataliji saznajte ovdje.

    Powered by