YouTuber i influencer

Davor Gerbus

Davor Gerbus
Davor Gerbus jedan je od prvih hrvatskih YouTubera te član JoomBoos mreže kojeg na YouTubeu prati preko 120.000 pretplatnika, a na Instagramu preko 280.000 pratitelja. Voditelj je Videostara – prvog YouTube talent showa na svijetu te ima glavnu ulogu u prvoj regionalnoj  YouTube seriji – isti san.

Zajedno s Petrom Dimić osniva prvu fan grupu Justin Biebera u Hrvatskoj koja je ubrzo prerasla u zajednički YouTube kanal thelazyWAVE koji će ubrzo dostići 200.000 pretplatnika. Do sada je snimio preko 250 videa za YouTube , a snimio je i pjesmu “Isti san” – službenu pjesmu prve regionalne YouTube serije koja trenutno ima preko 1.200.000 pregleda.

Ambasador je VIP-a i Coca-Cole već drugu godinu zaredom za koje je snimio niz native videa.

Na Digital Takeover konferenciju Davor dolazi kao jedan od sudionika panela u čijem će fokusu biti influencer marketing. Na gotovo svim konferencijama slušamo marketinške stručnjake o tome kako i zašto koristiti influencere u svojim kampanjama. Ali što o tome imaju reći influenceri? Što oni misle da je ključno za uspjeh kampanje s influencerima? Kakav treba biti oglašivač prema influenceru?

Influenceri utječu na današnje društvo u velikim razmjerima te odlučuju o potrebama i željama svojih pratitelja. Izloženi su raznim mišljenjima i utječu na mnoge. Oni su graditelji trendova i oblikuju razna mišljenja – o jačini influencera možda najbolje govori nedavni događaj kada je Kylie Jenner sa samo jednim svojim tweetom drastično srušila vrijednost Snapchata.

Naši panelisti odgovorit će na pitanja kako je to biti influencer, kako je to utjecati na druge i graditi trendove? Kako gledaju na novi trend u kojem klijenti nerijetko za svoje kampanje uzimaju influencere s manjim brojem pratitelja ali onih ciljanih, s većom platežnom moći? Koliko se trendovi u Hrvatskoj razlikuju od onih globalnih?

Više o Davoru saznajte ovdje.