Kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey

Davor Bruketa

Davor Bruketa
Davor Bruketa kreativni je direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey koja djeluje kao digital shopper hub te brand, product & retail design hub unutar međunarodne mreže reklamnih agencija Grey.

Agenciju je suosnovao s Nikolom Žinićem 1995. godine pod imenom Bruketa&Žinić OM, a pod novim imenom Bruketa&Žinić&Grey agencija djeluje od 2017. kada je najveća svjetska komunikacijska grupacija WPP investirala u agenciju te je ona postala dio Grey grupe. Agencija je osvojila preko 450 nagrada za oglašavanje i dizajn. Advertising Age proglasio je Bruketa&Žinić OM međunarodnom malom agencijom 2013., a Campaign 2014. svrstao među vodeće neovisne agencije na svijetu. Na globalnom Effie Indexu učinkovitosti B&Ž je 2012. bila druga neovisna agencija. Bruketa je stalni član New York Cresta Awards žirija te je bio član žirija i drugih prestižnih natjecanja na području tržišnih komunikacija kao što su Red Dot, D&AD London, New York Festivals, Graphis, Young Guns, Hiiibrand te je prvi iz jugoistočne Europe predsjedao žirijem London International Awardsa. Redovito drži predavanja za studente dizajna i tržišnih komunikacija u Hrvatskoj i svijetu.

Na Digital Takeover konferenciju Bruketa dolazi kao jedan od sudionika panela u čijem će fokusu biti digitalizacija Hrvatske. Digitalizacija kompletne državne uprave preduvjet je za digitalnu transformaciju poslovanja i društva u konačnici. Koliko je preduvjeta Hrvatska ostvarila i može li nositi epitet digitalizirane države? Ovaj proces nije sinonim za eliminaciju čekanja u redovima za izdavanje osobnih dokumenata i svih ostalih birokratskih priznanica za život i rad u Hrvatskoj – radi se o puno širem poduhvatu.

Tradicionalnim kompanijama kojima su dostupnost i kontakt s korisnikom konstanta i imperativ u poslovanju nužna je temeljna transformacija. Kompanije u kojima se na vrijeme probudila “digitalna svijest” prate potrebe tržišta, preuzimaju odgovornost i osim samog pružanja usluge preuzimaju na sebe ulogu kreatora budućnosti – unaprjeđuju procese, uvode inovacije i služe se novim tehnologijama.

Bruketa će se zajedno s ostalim panelistima osvrnuti na pitanja poput: U kojoj mjeri država pruža podršku kulturi proaktivne odgovornosti u poslovanju i povezuje li akademsku zajednicu s potrebama tržišta rada? Pruža li uvjete za ostvarivanje punog potencijala digitalnog društva, ulaže li u toliko potrebnu infrastrukturu ili pak i dalje nedostaje još pokoji papir?

Više o Davoru Bruketi saznajte ovdje.