Osnivačica platforme Collaborative Expertise / Stručnjakinja za strategije i mentorica

Andrea Štimac

Andrea Štimac
Andrea je odrasla u svijetu oglašavanja i broji više od 19 godina iskustva u toj industriji. Godine 1996. postala je medijska direktorica, potom 1998. direktorica integrirane marketinške komunikacije (IMC) u agenciji Grey, a godinu dana kasnije osnovala je MediaCom u Hrvatskoj. Također je radila sa strane klijenta kao brend direktorica i direktorica marketinške komunikacije u tvrtki Telenor, gdje je radila i na projektima izvan navedenog područja.

Tijekom svog rada u agenciji Direct Media Komunikacije osnovala je i uspješno vodila Direct Media Academy. Godine 2006. osnovala je Odit, a od tada radi kao savjetnik za sve dionike u oglašivačkoj industriji na regionalnoj i međunarodnoj razini. Nedavno je utemeljila Collaborative Expertise – savjetodavnu platformu koja pomaže organizacijama da ubrzaju svoju inovativnost i održe kreativnost unutar organizacije zahvaljujući upravljanju promjenama i modelima stvaranja vrijednosti.

Andrea je diplomirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Godine 2005. nastavila je akademsku karijeru u menadžmentu i marketinškim komunikacijama te ostvarila titulu magistrice ekonomije. Godine 2008. završila je edukaciju za rukovoditelje u području strategije brenda i strateškog marketinga u poslovnoj školi London Business School, a zatim je 2015. nastavila obrazovanje kao kandidat za doktorat. Od 2014. vrlo predano radi kao mentorica studentima u okviru kolegija Menadžment promjena na Ekonomskom fakultetu. Članica je Uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Andrea se vodi uvjerenjem da je oglašavanje plemenita struka te da je ono što ta industrija radi u osnovi dobro i ima veliku vrijednost.

Na Digital Takeover konferenciju Andrea dolazi kao jedna od sudionica panela u čijem će fokusu biti influencer marketing. Na gotovo svim konferencijama slušamo marketinške stručnjake o tome kako i zašto koristiti influencere u svojim kampanjama. Ali što o tome imaju reći influenceri? Što oni misle da je ključno za uspjeh kampanje s influencerima? Kakav treba biti oglašivač prema influenceru?

Influenceri utječu na današnje društvo u velikim razmjerima te odlučuju o potrebama i željama svojih pratitelja. Izloženi su raznim mišljenjima i utječu na mnoge. Oni su graditelji trendova i oblikuju razna mišljenja – o jačini influencera možda najbolje govori nedavni događaj kada je Kylie Jenner sa samo jednim svojim tweetom drastično srušila vrijednost Snapchata.

Naši panelisti odgovorit će na pitanja kako je to biti influencer, kako je to utjecati na druge i graditi trendove? Kako gledaju na novi trend u kojem klijenti nerijetko za svoje kampanje uzimaju influencere s manjim brojem pratitelja ali onih ciljanih, s većom platežnom moći? Koliko se trendovi u Hrvatskoj razlikuju od onih globalnih?