Jean-Jacques Vandenheede: ‘Sam si tvorac svoje sudbine’

Belgijski futurolog i specijalist za trendove u maloprodaji s više od 40 godina bogatog iskustva provedenog u globalnoj kompaniji Nielsen na Digital Takeoveru 2020. dat će uvid u poslovne strategije u neuobičajenim situacijama kao što je to pandemija COVID-a 19.

Jean-Jacques Vandenheede, međunarodno je priznati stručnjak i dugogodišnji proučavatelj FMCG industrije i trendova u europskoj maloprodaji - održat će predavanje na najvećem regionalnom inovacijskom i transformacijskom summit & expou Digital Takeover. Kao viši analitičar maloprodajne industrije za Nielsen Europe koristio se sveobuhvatnim resursima kompanije na globalnoj razini, s posebnim naglaskom na Europu, kako bi utvrdio promjene koje utječu na industriju maloprodaje prehrambenih proizvoda. Također se bavi razmatranjem kako će se tržišta u budućnosti razvijati, a posebnu pažnju posvećuje novim pojavama u formatima i kanalima. U svojim je istraživanjima upravo Europu apostrofirao kao tromo tržište u smislu brzine promjena i prilagodbe navikama kupaca u maloprodajnoj industriji koje se naočigled mijenjaju te ga često uspoređivao s Azijskim kao primjerom otvorenosti prema novim trendovima i budućnosti.

Kako prevladati poslovne izazove u doba pandemije

Znanje koje danas Jean-Jacques ima o globalnom retail tržištu donijelo mu je međunarodni ugled zbog čega je tražen predavač na brojnim konferencijama diljem svijeta - CIES, PLMA, Eurocommerce, Forum potrošačkih dobara, ECR Europe. U fokusu njegova djelovanja je proučavanje i analiziranje svijeta maloprodaje, a na nadolazećem Digital Takeoveru 2020. govorit će o razvijanju retaila u budućnosti, s naglaskom na pojavu novih formata i kanala. Dat će uvid u moguće strategije izvan trenutačne i uobičajene situacije kao što je trenutno svjetska pandemija COVID-a 19 koja predstavlja najveći izazov u poslovnom svijetu u posljednjih sto godina.

Vandenheede se u karijeri bavio istraživanjem vlastitih trgovačkih robnih marki i diskonterskog kanala iz perspektive reakcije i očekivanja kupaca te analizom formata trgovine i pokretača njezine promjene. Njegova predavanja su iznimno edukativna za sve koji žele uspjeti u maloprodajnoj industriji kao jednom od važnih segmenata globalne ekonomije.

Kupac je u središtu uspjeha maloprodajnog lanca

Posjetitelji Digital Takeovera u njegovom će predavanju naći inspiraciju za svoj uspjeh jer nakon 41 godine provedene u tvrtki Nielsen, Jean-Jacques Vandenheede i dalje strastveno i znatiželjno istražuje nove aspekte i perspektive u vezi s nevjerojatno prilagodljivim potrošačima, a njegovo deviza za uspjeh u maloprodajnom biznisu je fokusiranje na kupca kojeg treba staviti u središte i razumjeti tržište na kojem tvrtka posluje. Jean-Jacques Vandenheedea stekao je bogato iskustvo u Nielsen kompaniji, dobitnik je nagrade FEDIS koju su mu dodijelili belgijski trgovci, a uvide i zaključke stečene u karijeri danas upotrebljava za poticanje rasprava o strategijama u maloprodajnoj industriji.a Izazovnim perspektivama želi postići da timovi gledaju izvan trenutačne i uobičajene situacije.Jean-Jacques Vandenheedea uspješnost maloprodajnog biznisa vidi prvenstveno u vlastitom angažmanu, a jedna od njegovih slavnih mantri je „Sam si tvorac svoje sudbine''. Njegovo globalno istraživanju u kontekstu digitalne maloprodaje pod nazivom Agenda 20-25., projekt je kojim se stvaraju nove mogućnosti i za proizvođače i za trgovce, a kako izgledaju nove prilike ostvarivanja uspjeha maloprodaje u budućnosti te kojim ga strateškim idejama unaprijediti čute ćete u njegovom inspirativnom predavanju na Digital Takeoveru.

U društvu suosnivača Netflixa, slavnog performera Stelarca i Lego junaka

Najveći regionalni inovacijski i transformacijski summit & expo Digital Takeover 2020. na jesen dolazi u novom izdanju, trajat će puna dva dana, a više od 65 vrhunskih svjetskih i domaćih predavača te preko 40 expo izlagača na Zagrebačkom će Velesajmu 8. i 9. rujna u više od 25 sata programa predstaviti budućnost koja će oblikovati naš svakodnevni život, biznis i razne industrije u 21. stoljeću.

Ovogodišnji Digital Takeover donosi više sadržaja i edukacije, a ekskluzivnost mu svakako daje činjenica da tematski ove godine daje širu sliku budućnosti koja će oblikovati biznis iz svakog kuta ljudskog djelovanja – političkog, ekonomskog, društvenog i tehnološkog. Novi Digital Takeover širi svoj fokus na područje financija, medija, marketinga i telekomunikacija, automobilske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i državnih uprava čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020. - više o predavačima saznajte na www.digitaltakeover.hr

Expo program - premijera novih aplikacija i inovativnih rješenja

U sklopu expo dijela najvećeg regionalnog inovacijskog i transformacijskog summita svoja najnovija tehnološka dostignuća 8. i 9. rujna na Zagrebačkom Velesajmu predstavit će i više od 40 inovacijskih inkubatora te tvrtki iz raznih industrija od kojih su neki proizvodi konkurentni i na svjetskom tržištu. Posjetitelji će moći testirati bespilotne letjelice, razne inovativne platforme, ekološki održive proizvode, VR uređaje, robote, aplikacije, visokotehnološki razvijene igračke i druga tehnološka, softverska rješenja i tehnološke i inovacijska dostignuća.

Digital Takeover u novom formatu sukladno zaštitnim mjerama

Zbog novih uvjeta koje je izazvala pandemija koronavirusa, a zbog svih preventivnih zdravstvenih mjera, preporuka i ograničenja, za Digital Takeover 2020. osmišljeni su novi i inovativni načini sudjelovanja i praćenja programa pa će tako predavači iz inozemstva održati svoja inspirativna predavanja putem visoko rezolucijskog live streama, a većina domaćih i regionalnih stručnjaka predavanja će održati na Zagrebačkom Velesajmu.

Preuzmite ulaznicu
Predavači
Preuzmite besplatnu ulaznicu i pratite program Digital Takeovera