Direktor marketinga i prodaje tvrtke H1 Telekom

SENAD KULENOVIĆ

Senad Kulenović je direktor marketinga i prodaje tvrtke H1.
Senad Kulenović

Karijeru je započeo 2000. godine u Iskonu, gdje je od 2003. do 2007. radio na mjestu direktora prodaje. Nakon toga prelazi u B.net na poziciju direktora prodaje i marketinga, a zatim na mjesto člana uprave za marketing i prodaju u čijem mandatu taj kabelski operater bilježi odlične prodajne rezultate (prihodi povećani sa 70 na 280 milijuna kuna godišnje u periodu od 2007. do 2011.). Sredinom 2012. preuzima mjesto pomoćnika predsjednika uprave Hrvatskog Telekoma te preuzima funkciju operativnog direktora eBusiness tima koji je među ostalim bio zadužen za povećanje online prodaje mobilnih i fiksnih usluga te za sve online marketinške aktivnosti.

Krajem 2014. godine preuzima mjesto direktora marketinga i prodaje H1 telekoma, a korištenjem svih do tada stečenih iskustava,  sve veći naglasak svojeg rada i usavršavanja stavlja na područje digitalne transformacije i posljedica koje ista donosi.

Kulenović će na Digital Takeover konferenciji održati radionicu pod nazivom „Strategija digitalne transformacije“ u organizaciji Visokog učilišta Algebra. U ovoj 75-minutnoj radionici sudionicima će pojasniti kako planirati proces digitalne transformacije i izraditi dobru strategiju, što današnje digitalne promjene znače za pojedince i tvrtke te koje sve promjene mogu uskoro očekivati. Također, sudionici će imati prilike čuti i o internim procesima koje u tvrtki moraju (re)definirati u sklopu procesa transformacije, od CRM sustava preko ljudskih resursa i važnosti IT-a pa do utjecaja digitalne transformacije na financijski aspekt poslovanja tvrtki.

U ovoj radionici Kulenović će se dotaknuti činjenice velikog razmjera utjecaja digitalnih promjena na poslovanje i utjecaja na krajnjeg korisnika uz fokus na trendovima, tehnologijama, promjenama korisničkih navika i očekivanja. Modele upravljanja digitalnom transformacijom u tvrtkama koje nisu start-up te postoje već deset i više godina prikazat će na konkretnim primjerima digitalne transformacije koji su korišteni u srednje velikim i velikim kompanijama u Hrvatskoj. Na kraju, posebno zanimljiv dio Kulenovićeve radionice koji će privući pažnju sudionika zasigurno je Digital Maturity Assesment (procjena digitalne zrelosti). Kulenović će objasniti ovaj model procjene digitalne zrelosti kompanije uz primjere iz prakse te procjenu digitalne zrelosti tvrtke od strane samih polaznika.