Direktorica korporativnog odjela Hrvatskog Telekoma

NINA IŠEK MEĐUGORAC

Nina Išek Međugorac među prvim je magistrima iz područja Odnosa s javnošću u Hrvatskoj. Zahvaljujući saznanjima tijekom znanstvenog rada na temu Istraživanje kao temelj učinkovitosti odnosa s javnošću, već početkom profesionalne karijere uvodi istraživanje kao jedan od ključnih alata u učinkovitom upravljanju komunikacijom.
Nina Međugorac

Iako je bogato iskustvo u komunikaciji izgradila kao konzultant u agencijama Madison Consulting i Manjguri, 2015. godine prihvatila je izazove koje joj nudi mjesto direktorice korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma. U skladu s tim, kao direktorica korporativnog odjela HT-a ima veliku priliku za nove komunikacijske pobjede, daljnji razvoj  vještina te prostor za izradu inovativnih komunikacijskih koncepata.

Tijekom petnaestogodišnje karijere Nina Išek Međugorac pružala je savjetodavne usluge te kreirala i upravljala komunikacijskim projektima za Ministarstvo poduzetništva i obrta, Ministarstvo zdravlja, tvrtke kao što su dm-drogerie markt, Siemens, MasterCard,  Coca-Cola, GSK, Nestle, Ikea, Zagrebačka pivovara, Vindija, Kraš i udrugama poput Hrvatska kuća srca, Sve za nju te Zaklade Ana Rukavina. Posjeduje bogato praktično iskustvo u svim područjima upravljanja odnosa s javnošću: strateško upravljanje komunikacijom, krizno komuniciranje, interno komuniciranje, strateško i komunikacijsko vođenje stranih investicija, digitalni mediji i društvene mreže, strateško komuniciranje u politici i izborne kampanje, odnosi s medijima.

Išek Međugorac 2011. pokreće start up Čuvarkuća.hr – prvi hrvatski primjer online platforme gdje su struktura, dizajn, funkcionalnost platforme u funkciji veće dostupnosti visoko kvalitetnog sadržaja, koji uključuje i sadržaj kompanija, na ekranima i dlanovima korisnika kojima je namijenjen i koji ga traže. Na taj je način, sadržaj kao najznačajnija poslovna imovina tvrtki dobila prirodan prostor u svim komunikacijskim formatima: content marketingu, sponzoriranom članku, native marketingu.

Na Digital Takeover konferenciju Išek Međugorac dolazi kao jedna od sudionika panela u čijem će fokusu biti kreiranje kulture za digitalnu transformaciju u poslovanju. Išek Međugorac će se zajedno s ostalim panelistima osvrnuti na načine kako digitalnu transformaciju učiniti strateškim prioritetom u poslovanju, a ujedno će podijeliti i svoju perspektivu iz telekomunikacijske industrije o kreiranju kulture za digitalnu transformaciju.