CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom

Karlo Stojčević

Karlo Stojčević direktor je i član uprave najveće regionalne grupe content agencija Pixsell - Red point – Newsroom (Styria Hrvatska).
Karlo Stojčević

Tijekom 17-godišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao licencirani broker i direktor marketinga u Reliance Capital Inc. (SAD), regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic) te business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH).

Ekspert je u transformaciji brandova i njihovoj održivosti, brand dijagnostici i strateškom planiranju te izradi komunikacijskih platformi i taktika. Uz razvoj agencijskog poslovanja Styrie u Hrvatskoj, edukator je realnog sektora na temu marketinških komunikacija te autor brojnih seminara, istraživanja, publikacija i knjige «Preživjeti reklame u Hrvatskoj i regiji» (2017.)

Na Digital Takeover konferenciji Karlo će premijerno predstaviti u svjetskim okvirima jedinstven strateški alat PROMETHEJ čiji kompleksni algoritam – utemeljen na rezultatima istraživanja nobelovca Kahnemana i mapiranju arhetipskih pra-priča koje «žive» u instinktivnom, kolektivnom dijelu svijesti svih ljudi – brandovima osigurava isplativost marketinške investicije na domaćem i regionalnim tržištima.